Kunnen we je helpen? De veelgestelde vragen
Bestellen & levering
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dat kan vaak nog, zolang je bestelling nog niet is ingepakt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je na ontvangst gebruik maken van onze retourservice.
Let op: wil je een product toch niet meer ontvangen, maar is het al verzonden? Dan kun je het eenvoudig retourneren zodra je het binnen hebt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet is verwerkt in het leverproces, kunnen we de annulering nog regelen. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je het pakket na ontvangst retourneren.
Hoe werkt bestellen bij Snoozzle?
Hoe werkt bestellen bij Snoozzle?
Heel eenvoudig! Heb je een product gevonden dat jouw slaapcomfort verbetert? Voeg het toe aan je winkelmandje. Zodra je bestelling compleet is, klik je rechtsboven op het winkelwagentje en volg je de stappen om af te rekenen.
Retourneren & garantie
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Zeker. Neem vooraf altijd contact op met onze klantenservice om je retourproces in gang te zetten. Samen kijken we naar de handigste manier om je retour te regelen.
Retourvoorwaarden:
- Een hygiëne product kan alleen ongeopend geretourneerd worden
- Retourneer indien mogelijk in de originele verpakking
- Retourneren is op eigen risico
- De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening
Meer info over retourneren en je herroepingsrecht vind je hier: retourneren.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het bedrag binnen 14 werkdagen terug op je rekening.
Hoe lang heb ik om te retourneren?
Hoe lang heb ik om te retourneren?
Je hebt 30 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Zorg ervoor dat het product ongebruikt is en in de originele staat verkeert.
Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur ons zo snel mogelijk een bericht naar info@snoozzle.nl. We zorgen graag voor een passende oplossing — zoals een vervangend product.
Hoe zit het met garantie op producten van Snoozzle?
Hoe zit het met garantie op producten van Snoozzle?
Bij Snoozzle krijg je 2 jaar garantie op al onze slaapproducten. Daarnaast heb je altijd recht op de wettelijke garantie: een product moet doen wat je ervan mag verwachten. Gaat er binnen de redelijke levensduur iets mis, ook ná de eerste 2 jaar? Dan zorgen wij voor een passende oplossing. Neem bij problemen gerust contact met ons op!
Betaalinformatie
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij Snoozzle kun je veilig betalen met:
- IDEAL
- Creditcard (Visa, MasterCard)
- PayPal
- Apple Pay
- Klarna (achteraf betalen)
Is mijn betaalinformatie veilig bij jullie?
Is mijn betaalinformatie veilig bij jullie?
Absoluut. Al onze betalingsverwerkingen voldoen aan de PCI-DSS-normen, beheerd door de PCI Security Standards Council, een initiatief van o.a. Visa, Mastercard en American Express. Je gegevens zijn dus goed beschermd.
Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?
Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?
Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail zodra je betaling is voltooid. Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan je spamfolder of neem contact op met onze klantenservice via info@snoozzle.nl.
Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
Dat is vervelend! Stuur ons een bericht via info@snoozzle.nl voordat je je bestelling afrondt. Kortingen kunnen helaas niet achteraf verrekend worden.
Verzending & Bezorging
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op voorraad en vóór 18:00 uur besteld? Dan versturen we je bestelling dezelfde dag nog. Levering duurt vaak 1 werkdag.
Let op: Pre-order producten hebben een langere levertijd. We streven ernaar om deze binnen 2 weken te leveren, maar de exacte levertijd kan per product verschillen. Neem gerust contact met ons op voor de actuele levertijd van jouw pre-order.
Wij werken uitsluitend met eigen voorraad en betrouwbare Europese partners, zodat je altijd kunt rekenen op snelle en zorgvuldige bezorging.
Let op: tijdens feestdagen kan de levertijd iets afwijken.
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?
Bestel je voor €34,99,- of meer? Dan verzenden we je bestelling gratis. Bij een order onder de €34,99,- betaal je €4,95,-verzendkosten.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Leveren jullie ook in het buitenland?
Op dit moment leveren we alleen binnen Nederland en België.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Afhalen bij ons magazijn is helaas niet mogelijk. Wel kun je kiezen voor levering bij een afhaalpunt bij jou in de buurt.